Som kunde på nett hos RÅ skincare må du være fylt 18 år. Er du yngre enn dette, er du nødt til å få en myndig person til å bestille for deg.
Varen er transportskadet.
Gjør en anmerkning om skaden på sjåførens håndterminal/fraktbrev. Ta deretter umiddelbart kontakt med oss på amanda@raskincare.no. Ta vare på produktet og emballasjen.
Reklamasjon
Dersom det foreligger en mangel ved varen, må du innen rimelig tid etter at du oppdaget den gi beskjed til oss på e-post amanda@raskincare.no, om at du vil påberope deg reklamasjon. Vi vil deretter gi deg informasjon om hva du skal gjøre videre og hvilken adresse som skal benyttes for retur.
Reglene om reklamasjon finnes i forbrukerkjøpsloven.
Vi vil be om følgende informasjon:
Ditt navn:
Adresse:
Produktnavn:
Produksjonsnummer (står på et stempel på etiketten, eller på en hvit lapp festet på produktet):
Beskrivelse av feilen:
Kundenummer/kjøpskvittering:
Angrerett
Du har 14 dagers angrerett på alle varer. Denne gjelder fra tidspunktet du mottar varene på. Angreretten forutsetter at varen returneres i samme stand som ved mottakelsen, dvs. i original, uskadet emballasje og at produktet ikke er brukt. Kosmetikk er å anse som hygienevarer, ref.angrettsloven §22 g), og er derfor ikke egnet for retur dersom forseglingen er brutt etter levering.
For å benytte angreretten, ta kontakt med oss på amanda@raskincare.no og si fra at du vil benytte angreretten. Du får da en bekreftelse på ant vi har mottatt din mail, og du kan returnere sendingen til oss. Etter at pakken er mottatt av oss vil vi refundere deg for kjøpet innen 14 dager. Ønsker du å benytte angreretten betaler du selv porto for varen. Varen må returneres med Bring der pakken spores hele veien og hentes på hentested. Angreretten gjelder kun ved forbrukerkjøp. Les mer om angrerettloven.
Garanti
Skulle du motta feil vare eller varer med feil, ber vi om at du tar kontakt med oss på amanda@raskincare.no slik at vi kan ordne med retur. Vi vil deretter sende deg en ny pakke med korrekte varer fraktfritt.