RÅ Skincare lanseres i Norges største hudklinikk

Vi har lenge fulgt med på RÅ Skincare

Innlandet Hudklinikk på Gjøvik, Norges største hudklinikk satser på RÅ Skincare. De tar inn fult sortiment og RÅ blir dermed deres hovedserie i klinikken på Gjøvik. 

Henriette Røsberg, klinikksjef hos Innlandet Hudklinikk, forteller at de lenge hadde fulgt med på RÅ Skincare. 

-Vi var ikke vanskelige å be da Amanda kom med forslaget. RÅ har veldig gode produkter, og det ligger en tanke bak som vi er veldig for. Produktene RÅ tilbyr er naturlige, veganske og parfymefrie. Emballasjen er også laget av plast som er hentet fra havet utenfor Indonesia. Dette er noe Henriette liker veldig godt.

– Jeg tenker at RÅ gir oss en type produkter vi ikke har fra før. Produktene er veganske og det er en etterspørsel som vi per i dag ikke har klart å møte. Vi veldig opptatt av at ting faktisk skal gi et resultat på huden og det er jeg veldig trygg på at RÅ-produktene gjør. 

Bilde av Amanda Næss fra RÅ Skincare til venstre og Henrietter Røsberg, Klinikkleder for Innlandet Hudklinikk. Fotograf: Pernille Strand fra Oppland Arbeiderblad.

RÅ Skincare har alle rede blitt en favoritt hos flere ansatte

Hos Innlandet hudklinikk gjør de en del kraftige behandlinger på huden, som gjør det viktig å ha parfymefrie produkter på huden for å unngå for stor belastning. Innlandet hudklinikk har et et stort team med blant annet hudpleiere, fotpleiere, sykepleiere og leger. De ansatte er alle rede svært begeistret for RÅ og har fått flere nye favorittprodukter.

-Vi er trygge på at våre kunder kommer til å få den beste kompetansen på Innlandet Hudklinikk som har beliggenhet rett ved CC, kjøpesenteret på Gjøvik. Dette er en proffesjonell klinikk, med god kunnskap på hudhelse som alltid er godt faglig oppdatert. I tillegg er Henriette en fantastisk dame med en varm utstråling og humor, som jeg er trygg på kommer til å gi kundene den servicen de har vært vant med å få av oss her på Gjøvik. Jeg gleder meg til lansering 10. februar og kommer til å være der mye i starten slik at de blir godt kjent med konseptet og produktene.

Fotograf: Torben Wirkestad

x